Curaprox ultra soft - szczoteczka do zębów

  Witajcie :)

  W ten słoneczny dzionek! Czytając wiele pozytywnych opinii, skusiłam się i kupiłam szczoteczkę do zębów CURAPROX  5460 ultra soft (ultra miękka), można jeszcze znaleźć w ofercie 1560 soft (miękka) i 3960 super soft (super miękka), cena jednej to około koszt 11,00 zł, ja wybrałam zestaw trzech szczoteczek za 25,90 zł. Kupiłam je na Allegro. Muszę napisać, że nie zawiodłam się.




  OPIS:  

Zawiera na główce 5460 włosów CUREN średnicy 0,10 mm. Ultra cienkie, gęsto zbite na główce włókna CUREN tworzą skuteczną i wyjątkowo delikatną powierzchnie główki. Możemy nią dokładnie doczyścić każde miejsce na powierzchni zęba nie raniąc dziąseł i nie uszkadzając szyjek zębowych. Używając CS 5460 już lekki nacisk wystarczy aby dokładnie usunąć płytkę bakteryjną bez uszkodzenia dziąseł.




Ultra delikatne włókna CUREN,  kompaktowa główka oraz ośmiokątna rączka są od lat znakiem rozpoznawczym szczotek do zębów z serii "soft" firmy Curaprox. Wąska kompaktowa główka szczoteczki z gęstym delikatnym włosiem dokładnie doczyści wszystkie miejsca w jamie ustnej. Elastyczna szyjka szczoteczki dostosowuje się do indywidualnych wymagań.

  MOJA OPINIA:  

Szczoteczka bardzo wygodna, dobrze leży w dłoni. Jest mięciutka, delikatna, a jednocześnie czyści dokładniej od standardowych szczoteczek. Nieduża główka pozwala wyczyścić najdalsze zakątki jamy ustnej. Szczoteczka jest wprost  idealna dla osób z wrażliwymi dziąsłami. Po miesiącu stosowania wygląda jak nowa, włosie nie niszczeje.


  ZALETY:
+ miękka i delikatna,
+ solidna,
+ trwała,
+ estetyczna,
+ kolorowa.

  OCENA: 5/5


Teraz tylko brakuje mi idealnej pasty do zębów! Możecie mi jakąś polecić!
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka