Soraya Świat Natury, Żel pod prysznic odświeżająco-pielęgnujący, róża i jedwab.

Cześć;)

Zapraszam na recenzję odświeżająco-pielęgnującego żelu pod prysznic z różą i jedwabiem z serii Świat Natury Soraya. Kupiłam go w Aptece Doz, wystawiony był przy kasie.


  OBIETNICA PRODUCENTA:

Odświeżająco-pielęgnujący żel pod prysznic, doskonale się pieni, skutecznie, odświeża i delikatnie pielęgnuje skórę. Zawiera wodę różaną o działaniu nawilżającym oraz wygładzające proteiny jedwabiu. Formuła z hydro-oliwką dba o zachowanie równowagi wodno-lipidowej naskórka, chroni przed nadmiernym odtłuszczeniem i wysuszeniem skóry, zapewniając poczucie komfortu.


  SPOSÓB UŻYCIA:

Niewielką ilość żelu nanieść na wilgotną skórę. Po umyciu dokładnie spłukać wodą.




  INFO:
- pojemność: 100 ml
- cena: 3,49 PLN

  ZALETY:
+ ładny zapach

+ kremowa konsystencja
+ testowany dermatologiczne
+ nawilża i wygładza

  DOSTĘPNOŚĆ: mała, nigdzie więcej żelu nie widziałam

  MOJA OPINIA: 

Żel znajduje się w miękkiej plastikowej tubce, którą łatwo się naciska, wydobywając odpowiednią ilość produktu. Konsystencja kremowa, przez co wydajność jest duża, dobrze się pieni. Przyjemny, słodki zapach, utrzymujący się na skórze jeszcze długi czas po kąpieli. Zawartość wody różanej powoduje, że skóra po użyciu żelu jest nawilżona, a proteiny jedwabiu wygładzają skórę. Dużą zaletą tego żelu jest formuła: Hydro-oliwka, zostawiająca na skórze ochronną warstwę przed nadmiernym wysuszeniem. Małe opakowanie nadaje się odpowiednio do zabrania w podróż. Jestem z niego zadowolona!

  OCENA: 5/5

Spotkałyście się z nim już kiedyś?

9 komentarzy :

  1. nie widziałam tego żelu jeszcze w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz się pojawił na dobre w sklepach. To nowy produkt dlatego go nie spotkałyście. Mnie się udało go znaleźć i muszę przyznać, że jest fajny. Ma taki delikatny zapach i fajną konsystencję :) no i najważniejsze pozostawia skórę nawilżoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację. Życzę przyjemnego stosowania ;)

      Usuń
  3. Kupiłam Żel pod prysznic odświeżająco-pielęgnujący z serii świat natury firmy Soraya 2 tygodnie temu.
    Po pierwsze ma on piękny delikatny zapach. Żel ten wygładza i nawilża skore - już po pierwszym tygodniu zauważyłam ze moja skora jest o wiele lepiej nawilżona i po prostu wygląda lepiej.
    Jest on wydajny mimo iż opakowanie jest dość małe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała mieć ten, bo mam z tej serii mleczko do ciała z olejem arganowym i olejek do twarzy i jestem zakochana w tych kosmetykach :D Przy następnej wizycie w drogerii napewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak kupiłam i nie jestem zadowolona. Moja skóra była nieprzyjemnie napięta, przesuszona. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukałam, szukałam i nie znalazłam nigdzie tego żelu. Ale za to w ramach pocieszenia kupiłam sobie peeling świat natury, który jest teoretycznie przeznaczony do twarzy, ale co tam - tubka jest duża, a peeling bardzo wydajny, więc go sobie też używam do całego ciała :D I to może wydawać się dziwne, ale nie jest zbyt delikatny i dobrze działa :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka