Eveline, Quattro Eyeshadow Nr 1

Cześć !

Wreszcie wróciłam! Nie było mnie dłuższy czas, ale znów jestem z Wami :) Święta minęły mi w bardzo miłej, rodzinnej atmosferze. Trochę się przez to rozleniwiłam, musicie mi wybaczyć:) W ramach przeprosin, zapraszam na post.
Dziś mowa będzie o poczwórnych cieniach do powiek Eveline Cosmetics.

Od producenta:
"Kolekcja cieni została oparta na wyjątkowej technologii niezwykle drobnego rozcierania, co sprawia że cienie są trwałe i wygodne w aplikacji. Doskonale przylegają do powieki i utrzymują się przez wiele godzin.
Specjalnie dobrana formuła zawierająca mikro cząsteczki, pozwala na ładne przenikanie się kolorów na oku.
Świecące drobinki nie są zbyt widoczne, jednak tworzą typowo wieczorowy makijaż.
Każde opakowanie zawiera podwójny aplikator, który ułatwi precyzyjne nakładanie cieni.
Technika wykonywania "smoky eyes" jest zawsze taka sama. Rysunek oka oraz ponumerowane wypraski ułatwią wykonanie profesjonalnego makijażu. Cienie Quattro dostępne są w czterech wyjątkowych zestawieniach kolorystycznych, a swoboda użycia koloru z całej palety barw pozwoli na wyjątkowy, indywidualny wizerunek odpowiedni na każdą okazję."
Cena: około 16,00 PLN
Pojemność: 4x1,3g=5,2g
Dostępność: Rossmann, drogerie stacjonarne, internetowe

Cienie znajdują się w wygodnym, przezroczystym, plastikowym opakowaniu z umieszczoną w środku pacynką. Ja wolę jednak używać pędzelka. Świetnym pomysłem jest zamieszenie na wieczku opakowania rysunku z instrukcją jak wykonać makijaż, krok po kroku.

Jeśli chodzi o paletkę, ja mam do dyspozycji Nr 1.

W jej skład wchodzą cienie:
1. biały
2. szary
3. granat
4. czerń

Cienie są bardzo dobrze na pigmentowane, zawierają maleńkie iskrzące drobinki co sprawia, że oko zostaje rozświetlone. Świetnie się rozcierają i łączą ze sobą. Noszone nie osypują się, ani nie rolują. Zestaw cieni nadaje się zarówno do wykonania codziennego makijażu oka, jak i wieczorowego. Trwałość cieni jest zdumiewająca! Cienie wytrzymują na powiekach cały dzień bez konieczności poprawek.
Jak dla mnie bardzo dobrej jakości zestaw, godny polecenia!!!

Cienie Quattro dostępne są w czterech zestawieniach kolorystycznych!!!



Co Wy o nich sądzicie? Kupiłybyście?

Pozdrawiam :)

7 komentarzy :

  1. jeśli miałabym wybierać kolory to kupiłabym ten ostatni, chociaż ja nie używam cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również najbardziej odpowiadają te w brązach. Żałuję, że mó Rossmann nie ma szafy Eveline :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym używała cieni to myślę że bym sięskusiła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jednak wole postawic na tradycyjna czarna kreske, cienie mi jakos nie podchodza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta ostatnia paletka ma idealne dla mnie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre zestawienia kolorystyczne, fajnie wyglądają - pierwszy od lewej zestaw kolorów to zdecydowanie mój typ :) Lubię kosmetyki Eveline wiec na pewno zakupię jak tylko zobaczę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka