Hean Colour Obsession - fluo #497

Cześć.

Przepraszam Was za tak długą nieobecność, ale czasem tak bywa, że brakuje mi czasu, ale już jestem i postaram się szybko nadrobić zaległości.
Dziś przedstawiam Wam jeden z lakierów do paznokci Hean, otrzymałam go gratisowo do zamówienia.


Tej kolekcji lakierów w sprzedaży już nie ma, ale udało mi się odszukać za ile można go było kupić.
Cena: 4,99 PLN
Numer lakieru: #497
Kolor:  turkus FLUO. Niestety aparat zjadł kolor i na zdjęciach nie jest identyczny jak w rzeczywistości.
Pojemność: 7 ml

  • Krycie: dwie warstwy
  • Wykończenie: kremowe, z połyskiem
  • Pędzelek: wygodny i funkcjonalny, standardowej szerokości, dobrze się aplikuje
  • Wysychanie: dość szybko
  • Wytrzymałość: trzyma się na paznokciach do 4 dni
  • Zmywanie: bez problemu

Hean jednak umie zadbać o klienta i do każdego zamówienia coś dorzuca:) 


P.S. Pozostając w temacie kosmetyków Hean, chciałam Wam pokazać co można było wygrać u mnie w ostatnim rozdaniu ;)


1. Mineralny puder bambusowy High Definition 500
2. Rozświetlający korektor High Definition do twarzy i oczu 101 Porcelain
3. Maskara Gigant Shock XXL
4. Pomadka do ust Classic Colours Festival 12 margaretka
5. Baza pod cienie STAY ON
6. Cień do powiek ART - metaliczne i matowe 257 Metallic Lagoon
7. Cień do powiek ART - metaliczne i matowe 250 Mat Navy
8. Lakier do paznokci Czerwień
9. Próbka BB Cream - Kompleksowy krem tonujący 2 Natural

POZDRAWIAM CIEPLUTKO:))

10 komentarzy :

Copyright © Kosmetyczna kraina . Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka